
Εάν ο κινητήρας δεν ξεκινάει μετά την αντικατάσταση της μίζας, ακόμη και αν ηχητικά ακούγεται ότι αυτή έχει ενεργοποιηθεί, γενικά το πρόβλημα οφείλεται σε κακή σύνδεση του νέου εξαρτήματος.
Σε μερικούς εκκινητές , ένα πρόσθετο επίπεδο βύσμα συνδέεται μεταξύ της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας και του ηλεκτροκινητήρα της μίζας (σύνδεση 45) για την παρακολούθηση της διαδικασίας εκκίνησης.
Σε περίπτωση κατά λάθος σύνδεσης του βύσματος στον έλεγχο εκκίνησης (σύνδεση 50) κατά την εγκατάσταση, θα τροφοδοτηθεί με ρεύμα ο ηλεκτροκινητήρας της μίζας αλλά όχι η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα.
Σχήμα 1: Σχέδιο συνδεσμολογίας με σύνδεση επαφής 50 (έλεγχος εκκίνησης) και σύνδεση επαφής 45 στην έξοδο ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας για την παρακολούθηση της διαδικασίας εκκίνησης. Σε περίπτωση κατά λάθος σύνδεσης του βύσματος στον έλεγχο εκκίνησης (σύνδεση 50) κατά την εγκατάσταση, θα τροφοδοτηθεί με ρεύμα ο ηλεκτροκινητήρας της μίζας αλλά όχι η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα.
Πηγή: tosynergeio.gr