
Η μπαταρία αποφορτίζεται γρήγορα εφόσον το αυτοκίνητο μείνει για πολύ καιρό ακινητοποιημένο, ενώ μετά τα 3-4 χρόνια κανονικής χρήσης αρχίζει και χάνει την ισχύ της και ξαφνικά δεν θα έχει την απαιτούμενη δύναμη για να δώσει ρεύμα. Το χειρότερο σενάριο σε αυτή την περίπτωση είναι να βρίσκεται το αυτοκίνητο κάπου απομακρυσμένα και να μην παίρνει μπρος και ο οδηγός να ψάχνει απεγνωσμένα για βοήθεια.
Στην περίπτωση που η μπαταρία είναι σχετικά καινούργια και έχει αδειάσει γιατί ξεχάστηκαν π.χ. τα φώτα της πλαφονιέρας, τότε αφού γίνει εκκίνηση έκτακτης ανάγκης, η μπαταρία θα φορτίσει ξανά εφόσον το αυτοκίνητο κινηθεί για αρκετά χιλιόμετρα και όχι απλά να λειτουργήσει για λίγα λεπτά στο ρελαντί. Αν όμως η μπαταρία είναι εξασθενημένη τότε χρειάζεται αμέσως αντικατάσταση γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο μπορεί να μείνει ακινητοποιημένο ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Μια αποφορτισμένη μπαταρία μπορεί να δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα και σε ένα ακόμα πολύ βασικό εξάρτημα του κινητήρα, το δυναμό. Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο, μια εξασθενημένη μπαταρία ανεβάζει κατά πολύ τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο δυναμό. Ενδεικτικά, στην οδήγηση με φορτισμένη μπαταρία, η θερμοκρασία του δυναμό είναι στους 42,5 βαθμούς Κελσίου, ενώ με αποφορτισμένη μπαταρία βρίσκεται στους 66,2 βαθμούς Κελσίου.
Εφόσον συμβεί αυτό μια φορά, τότε δεν δημιουργείται κάποιο πρόβλημα. Όταν όμως το δυναμό συνέχεια δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χαλάσει και το κόστος αντικατάστασής του είναι πολύ υψηλότερο από μιας μπαταρίας.