
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν υψηλότερη πυκνότητα ενέργειας από τις μπαταρίες μολύβδου-οξέος ή τις μπαταρίες νικελίου-μετάλλου υβριδίου, οπότε είναι δυνατό να μειωθεί το μέγεθος της μπαταρίας σε σχέση με άλλες, διατηρώντας παράλληλα την ίδια χωρητικότητα αποθήκευσης.
Η τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου της Nissan χρησιμοποιεί υλικά που επιτρέπουν την αποθήκευση μεγαλύτερης πυκνότητας ιόντων λιθίου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης και την αύξηση της απόστασης διαδρομής που θα διανύσει το αυτοκίνητο.
Σχήμα: Μονάδα μπαταρίας
Πίνακας: Διανυθείσα απόσταση ανάλογα με την χωρητικότητα της μπαταρίας και το έτος κατασκευής. (WLTC προδιαγραφή κύκλου οδήγησης)
Περιγραφή λειτουργίας:
Η μπαταρία ιόντων λιθίου της Nissan εμφανίζει υψηλή πυκνότητα ενέργειας και αξιοπιστία υιοθετώντας νέα υλικά ηλεκτροδίων καθόδου Ni-Co-Mn και κυψελωτά δομικά στοιχεία.
Σχήμα: Στο σχήμα (ΙΙ) φαίνεται ή βελτιστοποιημένη αποθήκευση της νέας μονάδας καθώς και δυνατότητα προσαρμογής του όγκου της αναλογα με το όχημα και της απαιτήσεις του
Το θετικό ηλεκτρόδιο Ni-Co-Mn έχει μια στρωματοποιημένη δομή, αυξάνοντας την ικανότητα αποθήκευσης της μπαταρίας επιτρέποντας την αποθήκευση πολλών ιόντων λιθίου. Τα στοιχεία συσσωρευτών με δομημένα δοχεία έχουν υψηλό επίπεδο ψύξης και απλή δομή, εξοικονομώντας χώρο και μειώνοντας το συνολικό μέγεθος της μπαταρίας.
Λόγω της υψηλής ανθεκτικότητας και της αξιοπιστίας της, η εγγύηση χωρητικότητας της μπαταρίας εγγυάται 160.000 χλμ ή 8 χρόνια.
Στο πρώτο LEAF - εξοπλισμένο με πακέτο μπαταριών 24 kWh, κατασκευάστηκε μία μονάδα μπαταρίας με διαμόρφωση 4 κυψελίδων, με συνολικά 24 μονάδες επί του οχήματος.
Στη μπαταρία του LEAF δεύτερης γενιάς - εξοπλισμένο με συστοιχία μπαταριών 40 kWh, κάθε μονάδα μπαταρίας κατασκευάζεται με μια διάταξη 8 κυψελών ως πρότυπο, αυξάνοντας την απόδοση ενέργειας. Αυτή η νέα διαμόρφωση της μπαταρίας διατηρεί την ικανότητα αποθήκευσης και την αξιοπιστία.
Σχήμα: Το 2019 LEAF e + υιοθετεί μια νέα δομή μονάδας που επιτρέπει την ευελιξία να προσαρμόσει τον αριθμό των κυττάρων για πρώτη φορά. Με την υιοθέτηση της συγκόλλησης με λέιζερ για την ένωση κυψελών, το συνολικό μήκος της μονάδας μειώνεται και επιτρέπει τη βέλτιστη μορφή και το ύψος της μονάδας μπαταρίας για να ταιριάζει καλύτερα στην πλατφόρμα του οχήματος και στις ανάγκες του πελάτη.